GOOGLE REKLAMLARI
Yeniden Pazarlama
Yeniden Pazarlama (Re-Marketing)

Yeniden Pazarlama, web sitenizi ziyaret eden ancak satın alma ya da kaydolma gibi istenen bir eylemi gerçekleştirmeyen kullanıcılara reklamlarınızı yeniden göstermenin bir yoludur. Hedef kitlenizle iletişimde kalmanın güçlü bir yoludur ve pazarlama kampanyalarınıza yönelik yatırım getirisini önemli ölçüde iyileştirebilir.

Yeniden Pazarlama Nasıl Çalışır? 


Yeniden Pazarlamanın avantajları nelerdir?

Daha Fazla Alaka Düzeyi & Daha Fazla Olası Satış

Diğer kampanyalarınızın alaka düzeyini artırmaya yönelik bir çözüm. Doğru mesaj ile doğru insanları hedefleyin

Kapsam

Google Görüntülü Reklam Ağı  tüm dünyada milyonlarca benzersiz İnternet kullanıcısına ulaşır

Mesaj evrimi

Potansiyel müşterileriniz sitenizi ziyaret ettiğinde genel bir mesajdan bölümlendirilmiş bir mesaja kadar özelleştirme imkanı




Alakalı Diğer İçerikler